Sąlygos ir nuostatos

Paskelbta 2023 m. birželio 4 d.

1. Įvadas

Sveiki atvykę į greitsek.lt svetainę. Naudojantis šia svetaine, jūs sutinkate laikytis žemiau pateiktų sąlygų ir nuostatų. Prašome atidžiai perskaityti šią informaciją.

2. Prieiga ir svetainės naudojimas
2.1 Jūsų paskyra

Norėdami pasinaudoti tam tikromis svetainės funkcijomis, jums reikės paskyros. Atsakote už savo paskyros prisijungimo duomenų konfidencialumą.

2.2 Svetainės naudojimas

Jums draudžiama naudoti šią svetainę neteisėtiems ar draudžiamiems tikslams, kaip apibrėžta taikomaisiais teisės aktais ir įstatymais.

2.3 Bendravimas su kitais vartotojais

greitsek.lt siūlo galimybę bendrauti su kitais vartotojais. Jūs atsakingas už savo elgesį ir privalote laikytis svetainės nustatytų taisyklių ir gairių.

3. Autorių teisė

Visos medžiagos ir turinys, prieinami šioje svetainėje, yra apsaugoti autorių teise ir negali būti naudojami be savininko rašytinio sutikimo.

Bet koks neteisėtas šios svetainės turinio naudojimas gali sudaryti autorių teisių pažeidimą ir gali turėti teisines pasekmes.

Patikrinkite nuorodas arba straipsniai . Mes neprisiimame atsakomybės už šių svetainių privatumo politiką ir rekomenduojame perskaityti kiekvienos svetainės, kurią aplankote, privatumo politiką.
4. Atsakomybės apribojimas

greitsek.lt svetainė neatsako už jokias klaidas ar neatitikimus turinyje ar svetainės funkcionalumo srityje.

greitsek.lt ne garantuoja nepriekaištingo ir beklaidžio svetainės ar siūlomų paslaugų prieinamumo.

Šios svetainės naudojimas yra jūsų pačių rizika. greitsek.lt nebus atsakingas už bet kokius tiesioginius, netiesioginius, atsitiktinius, ypatingus, bausmės ar kitokius nuostolius, atsiradusius dėl šios svetainės naudojimo ar nesugebėjimo naudotis ja.

5. Privatumo politika

greitsek.lt gerbia vartotojų privatumą ir renka bei naudoja asmeninę informaciją pagal savo privatumo politiką.

Jūsų pateikta asmeninė informacija bus naudojama siekiant gerinti paslaugas ir pritaikyti jūsų patirtį naudojantis greitsek.lt svetaine.

greitsek.lt neatskleis jūsų asmeninės informacijos trečiosioms šalims be jūsų sutikimo, išskyrus atvejus, numatytus įstatymais ar kai tai būtina teikti jūsų prašomas paslaugas.

6. Pakeitimai sąlygoms ir nuostatoms

greitsek.lt pasilieka teisę pakeisti ar atnaujinti sąlygas ir nuostatas be išankstinio įspėjimo. Jūsų atsakomybė reguliariai tikrinti šį puslapį, kad būtumėte informuotas apie bet kokius pakeitimus.

Tęsiant naudotis šia svetaine po sąlygų ir nuostatų pakeitimo, jūs sutinkate su įvykdytais pakeitimais.

7. Kontaktai

Dėl klausimų ar netikslumų dėl šios svetainės sąlygų ir nuostatų prašome susisiekti su mumis per kontaktų puslapį, prieinamą svetainėje.

Mes kuo greičiau jums atsakysime ir pateiksime reikiamą informaciją bei aiškinimus.

Grąžinimo politika Paskelbta 2023 m. birželio 4 d.
1. Bendra grąžinimo politika

Mes specializuojamės teikiant negreitinamus, negrįžtamai nesugrįžtamąsias prekes. Todėl, kai užsakymas yra įvykdytas ir produktas pristatomas, paprastai grąžinimų nevykdome. Mes raginame savo klientus suprasti ir pripažinti šią politiką pirkdami bet kurią prekę mūsų svetainėje.

2. Išimtiniai atvejai grąžinimui

Nepaisant mūsų bendros grąžinimo politikos, pripažįstame, kad gali kilti išskirtiniai atvejai, susiję su tiekiamų prekių pobūdžiu. Tokiu atveju įsipareigojame gerbti grąžinimo prašymus pagal šias konkrečias sąlygas:

2.1 Grąžinimas pristatant produktą

Mes negrąžinsime užsakymo, jei jis jau buvo apdorotas arba yra pristatymo procese. Grąžinimą galime atlikti tik prieš apdorojant užsakymą.

2.2 Grąžinimo politika dėl nesuteiktos paslaugos

Jei nepradėjome pristatyti jūsų užsakymo per 5 darbo dienas nuo užsakymo datos, atsiprašome už nepatogumus ir su malonumu suteiksime grąžinimą. Atkreipkite dėmesį, kad grąžinimai bus išduoti tik už nepristatytus užsakymus, ir reikalaujame grąžinimo prašymo pateikimo per 7 dienas nuo pradinės užsakymo datos. Sėkmingas užsakymas apibrėžiamas kaip taškas, nuo kurio pinigai pasiekė mus, kadangi gali užtrukti, kol mokėjimas išvalys ir mes gausime lėšas. Kai pinigai pasiekia mus, galime apdoroti užsakymą ir išduoti grąžinimą, jei reikia. Norėdami inicijuoti grąžinimą, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda naudojantis mūsų puslapio kontaktų forma.

3. Klientų aptarnavimas ir paslaugų kokybė

Mūsų klientų aptarnavimo komanda dedasi suteikti profesionalią, laiku teikiamą pagalbą. Mes vertiname jūsų sprendimą pasirinkti mūsų paslaugas ir įsipareigojame užtikrinti jūsų pasitenkinimą visoje jūsų patirties su mumis trukmėje.

4. Paslaugų teikimo atsakomybė
4.1 Paslaugų teikėjo atsakomybė

Mūsų pasiūlytas sekėjų augimo paslaugas atlieka išoriniai tiekėjai. Nors mes vykdome užsakymų valdymą, tikroji paslaugų vykdymo atsakomybė tenka tiekėjui.

4.2 Atsakomybės ribojimas

Mes atsisakome atsakomybės už bet kokius nuostolius, kurie gali atsirasti naudojantis informacija ar turiniu svetainėje. Taip pat mes neprisiimame atsakomybės už trečiųjų šalių išsakytas nuomones komentaruose.

4.3 Svetainės funkcionalumas ir prieiga

Stengiamasi užtikrinti sklandų svetainės veikimą, tačiau negarantuojama nepertraukta, beklaida prieiga. Mes neatsakome už bet kokius techninius sutrikimus.

5. Pristatymo sąlygos
5.1 Pristatymo laiko ir greičio nustatymas

Numatomas pristatymo pradžios laikas: užsakymo pateikimo per 1-24 valandas. Apytikslis pristatymo greitis: 100-1500 sekėjų/24 valandas.

5.2 Užsakymų atšaukimas ir pakeitimas

Užsakymo pateikus, atšaukimas neįmanomas, nebent vykdomas užsakymo atidėjimas ar paslauga tampa neprieinama. Klientai gali prašyti deaktyvuoti automatinį papildymo paslaugų užsakymą, kad veiksmingai tvarkytų savo profilį.

5.3 Apytikslūs pristatymo laikai ir delsos

Prašome atsižvelgti į apytikslės pristatymo laikus kiekvienai prekei. Jei kyla reikšmingų delsių, susisiekite su mumis nurodydami savo užsakymo numerį dėl sprendimo.

5.4 Sekėjų, patinka, apsilankymų ir atsisiuntimų

Yra įprasta, kad laikui bėgant šiek tiek sumažėtų sekėjų, patinka, apsilankymų ir atsisiuntimų. Jei per 30 dienų sumažėja daugiau nei 15 %, bus teikiamos pakeitimų paslaugos be papildomų išlaidų.

6. Problemos sprendimas ir klientų užklausos

Dėl klausimų, kurie neaptariami anksčiau arba dėl paslaugų neatitikimų atveju, prašome kreiptis į mus siekiant tinkamo sprendimo.

Mūsų svetainė gali turėti nuorodų į trečiųjų šalių svetaines, kurios nepriklauso mums arba mūsų nekontroliuojamos. Patikrinkite nuorodas, tools, free trials arba straipsniai.

7. Užsakymų vykdymo tvarkaraštis

Užsakymai tvarkomi nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 8:00 iki 22:00 val., o šeštadieniais, sekmadieniais ir švenčių dienomis nuo 10:00 iki 22:00 vakaro Vakarų Europos laiku. Užsakymai, padaryti už šių valandų ribų, bus tvarkomi kitą dieną.