Tobulėjant skaitmeninei aplinkai, socialinės žiniasklaidos influenceriai tapo galinga rinkodaros jėga. Tokios platformos kaip „Instagram“, „YouTube“ ir „TikTok“ siūlo didžiulį pasiekiamumą, todėl influenceriai tapo vertingu turtu prekių ženklams, norintiems susisiekti su tiksline auditorija. Tačiau visiems lieka vienas klausimas: kiek influenceriai uždirba? Atsakymas labai skiriasi priklausomai nuo kelių veiksnių, pvz., sekėjų skaičiaus, įsitraukimo rodiklio, pramonės, kurioje jie veikia, ir naudojamų pajamų gavimo strategijų tipų. Šiame straipsnyje mes išsamiai išnagrinėsime influencerių pajamas, jiems prieinamų pajamų šaltinių tipus ir tai, kaip jie naudoja savo platformas, kad užsidirbtų pragyvenimui.
Uždarbis įvairiose socialinės žiniasklaidos platformose labai skiriasi. „Instagram“ tinkle influenceriai gali uždirbti nuo 100 USD iki daugiau nei 10 000 USD už įrašą, priklausomai nuo jų sekėjų skaičiaus. „YouTube“ kūrėjai dažnai uždirba pinigų iš skelbimų ir rėmimo, o geriausi influenceriai kasmet uždirba milijonus. Tuo tarpu „TikTok“ influenceriai gali matyti mažesnį uždarbį už vieną įrašą, tačiau jų virusinis potencialas gali paskatinti prekinio ženklo partnerystę ir kitas galimybes, kurios žymiai padidina jų pajamas.
Aukšto lygio influenceriai gali uždirbti milijonus dolerių per metus. Pavyzdžiui, Kylie Jenner, viena geriausių Instagram influencerių, uždirba daugiau nei 1 milijoną dolerių už vieną remiamą įrašą. „YouTube“ naudotojai, tokie kaip PewDiePie ir MrBeast, kasmet atneša milijonus iš skelbimų, prekių ir rėmimo. „TikTok“ žvaigždės, tokios kaip Charli D'Amelio, taip pat gauna daug pajamų iš remiamo turinio ir prekių ženklų pasiūlymų. Šie pavyzdžiai parodo, kokia pelninga gali būti influencerių industrija tiems, kurie pasiekia viršūnę.
Socialinės žiniasklaidos influencerių pajamos gali labai skirtis priklausomai nuo platformos, auditorijos dydžio, įsitraukimo lygio ir pajamų gavimo metodų. Nors kai kurie influenceriai gali uždirbti nedideles pajamas, aukščiausio lygio influenceriai gali uždirbti milijonus dolerių per metus. Prekiniams ženklams ir toliau atpažįstant influencerių rinkodaros vertę, tikėtina, kad uždarbio potencialas šioje erdvėje augs. Tačiau sėkmei kaip influenceriui reikia atsidavimo, strateginio planavimo ir stipraus ryšio su savo auditorija.
Įtakingo asmens uždarbį įtakoja tokie veiksniai kaip auditorijos dydis, įsitraukimo rodikliai, niša, kurioje jie veikia, naudojama platforma ir pajamų gavimo strategijų tipas, pvz., remiami įrašai ar filialų rinkodara.
Taip, mažesnę, bet labai įsitraukusią auditoriją turintys mikro-influencerai vis tiek gali uždirbti didelių pajamų, ypač bendradarbiaudami su prekės ženklu ir vykdydami filialų rinkodarą, net jei jų sekėjų skaičius yra mažesnis nei pagrindinių influencerių.
„YouTube“ įtakojantys asmenys daugiausia uždirba iš skelbimų pajamų, kai uždirba iš skelbimų, rodomų jų vaizdo įrašuose, taip pat remdami prekės ženklą, parduodant prekes ir bendradarbiaudami su filialais.