Klientų palaikymas socialinėje žiniasklaidoje: kaip pagerinti klientų patirtį ir ugdyti lojalumą

Sukurti 26 rugsėjo, 2024
parama

Skaitmeniniame amžiuje klientų lūkesčiai smarkiai pasikeitė. Jie nebenori laukti ilgose telefonų eilėse ar laukti atsakymų el. paštu kelias dienas. Socialinės žiniasklaidos augimas sukūrė naujas galimybes įmonėms pasiūlyti klientų aptarnavimą socialinėje žiniasklaidoje, tenkinant pagalbos realiuoju laiku poreikį. Nesvarbu, ar tai būtų atsakymas į užklausas „Twitter“, problemų sprendimas naudojant „Instagram“ DM, ar bendravimas su klientais „Facebook“, socialinė žiniasklaida tapo svarbia priemone įmonėms, kurios vertina klientų pasitenkinimą. Tačiau norint įdiegti veiksmingą klientų aptarnavimo sistemą socialinėje žiniasklaidoje, įmonės turi žinoti apie geriausią praktiką, pagrindinius įrankius ir kaip palaikyti teigiamus santykius su savo auditorija.

Kodėl socialinė žiniasklaida yra labai svarbi klientų aptarnavimui

Su milijardais aktyvių vartotojų tokiose platformose kaip „Facebook“, „Instagram“ ir „Twitter“ socialinė žiniasklaida yra ta vieta, kur vyksta pokalbiai. Dar svarbiau, kad ten jūsų klientai tikisi jus rasti. Įmonės, kurios naudoja socialinę žiniasklaidą klientų aptarnavimui, ne tik padidina prieinamumą, bet ir pagerina reagavimo laiką bei demonstruoja norą dalyvauti skaidriai. Klientai dažnai teikia pirmenybę savo problemų sprendimui viešai, o tai padidina įmonių atskaitomybę ir skuba teikti greitus sprendimus.

Tinkamų klientų aptarnavimo platformų pasirinkimas

Ne visos socialinės žiniasklaidos platformos yra vienodos, kai kalbama apie klientų aptarnavimą. Pavyzdžiui, „Facebook“ ir „Twitter“ siūlo įrankius, specialiai sukurtus įmonėms, kad galėtų valdyti palaikymo užklausas, pvz., automatinius pranešimus, DUK ir atsakymų stebėjimą. Kita vertus, „Instagram“ yra vizualesnis, tačiau vis tiek atlieka pagrindinį vaidmenį, ypač prekės ženklams, skirtiems jaunesnei auditorijai. Sprendimas, kurioms platformoms teikti pirmenybę, priklauso nuo to, kur jūsų auditorija yra aktyviausia ir kur ji tikisi su jumis bendrauti. Labai svarbu išlaikyti nuoseklumą visose platformose, kad būtų išvengta praleistų galimybių.

Geriausia klientų užklausų tvarkymo socialinėje žiniasklaidoje praktika

Teikiant klientų aptarnavimą socialinėje žiniasklaidoje, laikas yra viskas. Greitas ir efektyvus atsakymas didina pasitikėjimą ir apsaugo nuo nedidelių problemų paaštrėjimo. Štai keletas geriausių praktikos pavyzdžių:

  • Būkite reaguoti: stenkitės atsakyti per valandą ar greičiau, nes delsimas gali nuvilti klientus.
  • Suasmeninkite sąveiką: klientai vertina, kai prekės ženklai į juos kreipiasi vardu ir siūlo pritaikytus sprendimus.
  • Išlikite profesionalūs: net ir sulaukus kritikos, ramus ir profesionalus tonas yra labai svarbus norint sumažinti įtampą ir palaikyti produktyvų pokalbį.
  • Peradresuoti, kai reikia: nors kai kurias problemas galima išspręsti viešai, dėl jautrių dalykų gali tekti nukreipti klientą į asmeninį pokalbį arba formalesnius palaikymo kanalus.

Automatizavimo vaidmuo socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo srityje

Automatizavimas gali pakeisti verslą įmonėms, tvarkančioms didelius klientų užklausų kiekius. Pokalbių robotai ir dirbtinio intelekto valdomos sistemos gali pateikti momentinius atsakymus į įprastas užklausas ir nukreipti klientus į atitinkamus išteklius, taip sumažinant laukimo laiką. Tačiau, nors automatizavimas gali būti neįtikėtinai naudingas, svarbu rasti pusiausvyrą tarp automatizuotų ir žmogaus reakcijų. Pokalbių robotai turėtų spręsti nesudėtingas problemas, tačiau sudėtingi ar emociniai rūpesčiai turėtų būti perduoti tikram palaikymo agentui, kad išlaikytų asmeninį ryšį.

Išvada

Klientų aptarnavimo socialiniuose tinkluose teikimas nebėra neprivalomas; tai esminė šiuolaikinio klientų aptarnavimo dalis. Pasirinkusios tinkamas platformas, taikydamos geriausią praktiką ir automatizavimą, įmonės gali pagerinti atsako laiką, padidinti klientų pasitenkinimą ir sukurti ilgalaikį lojalumą. Kadangi klientų lūkesčiai ir toliau auga, socialinė žiniasklaida siūlo dinamišką ir tiesioginį būdą neatsilikti nuo besikeičiančių poreikių.

parama

Sėkmę galima įvertinti naudojant keletą pagrindinių metrikų, tokių kaip atsako laikas, sprendimo laikas ir klientų pasitenkinimas (dažnai renkami atliekant apklausas ar atsiliepimų užklausas). Be to, stebint problemų, išspręstų per pirmąjį kontaktą, skaičių ir stebint klientų nuotaikas naudojant socialinio klausymo įrankius, galima gauti gilesnių įžvalgų apie klientų aptarnavimo pastangų efektyvumą.

Viena dažna klaida yra nepakankamai greitas atsakymas, o tai gali nuvilti klientus ir sukelti neigiamų viešų komentarų. Kitas dalykas – pernelyg priklausomas nuo automatizuotų sistemų, nesuteikiant lengvos prieigos prie žmogiškosios pagalbos sprendžiant sudėtingesnes problemas. Galiausiai, nenuoseklus pranešimų siuntimas ar tonas įvairiose platformose gali suklaidinti klientus ir sumažinti pasitikėjimą.

Socialinė žiniasklaida yra labai vieša, o tai reiškia, kad klientų sąveiką gali matyti daugelis. Veiksmingas klientų palaikymas socialinėje žiniasklaidoje gali pagerinti prekės ženklo suvokimą, nes tai rodo, kad verslas yra dėmesingas ir vertina savo klientus. Ir atvirkščiai, prastas palaikymas arba problemų ignoravimas gali greitai pakenkti prekės ženklo reputacijai, nes klientai plačiai dalijasi neigiama patirtimi.