„TikTok“, vaizdo įrašų dalijimosi socialinės žiniasklaidos milžinas, ir toliau dominuoja skaitmeninėje aplinkoje, visame pasaulyje turėdamas daugiau nei milijardą aktyvių vartotojų. Platformos žaibiškas šlovės kilimas gali būti siejamas su unikaliu vartotojų sukurto turinio deriniu, virusinėmis tendencijomis ir labai individualizuotu algoritmu, kuris pritraukia vartotojus valandų valandas. Šiame straipsnyje mes gilinamės į populiariausias 2024 m. stebimas „TikTok“ paskyras, atskleidžiame jų sėkmės paslaptis ir išnagrinėjame turinį, dėl kurio šie kūrėjai išpopuliarėjo visame pasaulyje.
Mūsų sąrašo viršūnėje yra Khabane Lame, kurio sekėjų skaičius viršija 161 milijoną. Šis Senegale gimęs Italijoje kūrėjas, plačiai žinomas dėl savo „TikTok“ rankenos @khaby.lame, išgarsėjo dėl bežodžių, tačiau linksmai veiksmingų pernelyg sudėtingų „gyvybės nulaužimo“ vaizdo įrašų pašalinimo. Lame'o staigų kilimą į aukščiausią „TikTok“ vietą paskatino jo nepretenzingas, kiekvieno žmogaus patrauklumas ir jo sugebėjimas niūria išraiška juoktis iš gyvenimo absurdų.
Nedaug nuo Lame'o atsilieka ankstesnis titulo savininkas Charli D'Amelio, turintis daugiau nei 152 milijonus sekėjų. Išgarsėjusi kaip TikTok karalienė, D'Amelio šokio meistriškumas ir jos užkrečiama asmenybė padarė ją populiariu vardu tarp platformos vartotojų. Nepaisant to, kad D'Amelio užėmė aukščiausią vietą Lame'ui, ji ir toliau išlieka viena įtakingiausių platformos figūrų, sulaukusi milijardų peržiūrų ir įvertinimų, kad jos turinys patinka.
Trečia mūsų sąraše yra Bella Poarch, filipiniečių kilmės amerikiečių „TikTok“ sensacija, pritraukusi daugybę sekėjų – daugiau nei 93,8 mln. Poarch labai išgarsėjo savo hipnotizuojančiais, galvą verčiančiais lūpų sinchronizavimo vaizdo įrašais ir per metus nuo prisijungimo prie platformos pelnė „labiausiai patikusio“ TikTok vaizdo įrašo titulą.
Jimmy 'MrBeast' Donaldson, žinomas dėl savo didžiulių filantropinių gestų ir neįtikėtinų iššūkių, sėkmingai perkėlė savo "YouTube" šlovę į "TikTok" platformą. Turinti daugiau nei 93,4 mln. sekėjų, „MrBeast“ yra viena iš sparčiausiai augančių platformos paskyrų, siūlanti nedideles savo „YouTube“ iššūkių versijas ir dalyvaujanti virusinėse tendencijose.
Addison Rae, geriausiai žinoma dėl savo šokių choreografijų, užima penktąją vietą su daugiau nei 88,6 milijono sekėjų. Jos populiarumas „TikTok“ išplito ir kitose platformose, o tai paskatino bendradarbiavimą su garsiais prekių ženklais ir pasirodymus populiariose TV laidose.
Zachas Kingas, interneto asmenybė ir iliuzionistas, „TikTok“ tinkle patraukė daugiau nei 81,1 milijono sekėjų. Kingo turinys, žinomas dėl savo „stebuklingų vynmedžių“, yra magijos, iliuzijos ir protingų redagavimo technikų derinys, todėl jis yra vienas unikaliausių platformos kūrėjų.
Meksikos dainininkė ir vlogerė Kimberly Loaiza yra septintoje vietoje, turinti daugiau nei 80,9 mln. Loaiza, žinoma dėl savo daug energijos reikalaujančių vaizdo įrašų ir panašaus turinio, tapo mylima ispanakalbių „TikTok“ bendruomenės figūra.
Ironiška, bet oficiali „TikTok“ paskyra atsidūrė aštuntoje vietoje su daugiau nei 79 milijonais sekėjų. Paskyroje pristatomi kūrėjai, dalijamasi platformos naujiniais ir reklamuojamos populiarios žymos su grotelėmis ir iššūkiais.
Burakas Özdemiras (@cznburak)
Burak Özdemir, TikTok geriau žinomas kaip Cznburak, yra Turkijos šefas, surinkęs daugiau nei 74,7 mln. sekėjų. Didesni nei gyvenimą kulinariniai Özdemiro kūriniai ir užkrečianti šypsena padarė jį pasauline interneto sensacija.
10. Dwayne'as „The Rock“ Johnsonas (@therock)
Holivudo superžvaigždė Dwayne'as „The Rock“ Johnsonas baigia dešimtuką su daugiau nei 74,2 mln. Johnsono „TikTok“ turinys apima treniruočių tvarką, užkulisinius vaizdo įrašus ir jo firminį motyvacinio turinio prekės ženklą.
Garbingi paminėjimai
Tarp 10 geriausių paminėjimų yra Dixie D'Amelio (@dixiedamelio) su 56,4 mln. sekėjų, Jasonas Derulo (@jasonderulo) su 58 mln. sekėjų ir Selena Gomez (@selenagomez) su 58,9 mln.
„TikTok“ ir toliau tobulėjant ir plečiant savo pasaulinį pasiekiamumą, platformos dažniausiai sekamų paskyrų sąrašas nuolat keičiasi. Nuo šokėjų ir komikų iki virėjų ir Holivudo superžvaigždžių – „TikTok“ ir toliau yra įvairaus ir kūrybingo turinio paleidimo platforma, pritraukianti milijonus sekėjų iš viso pasaulio.
Nesvarbu, ar esate prekės ženklas, norintis bendradarbiauti su influenceriais, ar vartotojas, siekiantis sekti naujausias tendencijas, stebint labiausiai sekamas TikTok paskyras galite gauti vertingų įžvalgų apie turinio tipus, kurie rezonuoja su auditorijomis visame pasaulyje.
Naujausiais duomenimis, Charli D'Amelio turi milijonus sekėjų, žinomą dėl savo patrauklių šokių ir lūpų sinchronizavimo vaizdo įrašų, kurie sulaukia plačios auditorijos.
Turinys labai įvairus, tačiau jis dažnai apima šokių iššūkius, komedijas, populiarių dainų sinchronizavimą, „pasidaryk pats“ mokymo programas ir gyvenimo būdo vaizdo įrašus. Kiekvienas kūrėjas platformoje pateikia savo unikalų stilių.
Svarbiausia yra nuoseklumas, autentiškumas ir įsitraukimas. Kurkite turinį, kuris atliepia jūsų auditoriją, įsitraukite į kitų vartotojų turinį, bendradarbiaukite su influenceriais, naudokite populiarias grotažymes ir optimizuokite savo profilį, kad būtų kuo geriau matomas. Tam reikia laiko ir atsidavimo, tačiau pasirinkę tinkamą požiūrį galite nuolat plėsti savo sekėjų skaičių.