5 klaidos, kurių reikia vengti socialinėje žiniasklaidoje, siekiant geresnio įsitraukimo

Sukurti 20 rugsėjo, 2024
klaidų

Socialinė žiniasklaida tapo pagrindiniu elementu kuriant prekės ženklo identitetą, skatinant santykius su klientais ir pasiekiant naujas auditorijas. Tačiau tobulėjant platformoms, didėja ir įsipareigojimo palaikymo iššūkiai. Nors daugelis daugiausia dėmesio skiria tendencijoms ir naujovėms, labai svarbu atpažinti įprastas klaidas, kurios gali neigiamai paveikti našumą. Išvengę šių klaidų ne tik pagerinsite įsitraukimo rodiklius, bet ir užtikrinsite, kad jūsų socialinės žiniasklaidos strategija laikui bėgant išliks veiksminga. Toliau pateikiame 5 klaidas, kurių turėtumėte vengti socialinėje žiniasklaidoje, kad geriau įsitrauktumėte ir užtikrintumėte, kad jūsų pastangos paskatins prasmingą sąveiką ir ilgalaikius ryšius.

Perdavimas be vertės

Gali atrodyti, kad dažnai skelbti skelbimus yra gera strategija likti savo pasekėjų mintyse, tačiau jei jūsų įrašams trūksta turinio ar vertės, tai pakenks jūsų įsitraukimui. Publika teikia pirmenybę kokybei, o ne kiekybei; jie nori matyti jiems aktualų ar naudingos informacijos suteikiantį turinį. Perkrovus sklaidos kanalą bendrais ar pasikartojančiais įrašais, stebėtojai gali prarasti susidomėjimą ir nutildyti paskyrą arba nebestebėti. Sutelkite dėmesį į vertingo, aktualaus turinio, pritaikyto pagal jūsų auditorijos poreikius ir interesus, kuravimą.

„Analytics“ ignoravimas

„Analytics“ suteikia gilių įžvalgų apie tai, koks turinys veikia, o koks ne, tačiau daugeliui vartotojų nepavyksta pasinaudoti šiuo galingu įrankiu. Nepaisydami tokių metrikų kaip įrašo pasiekiamumas, įsitraukimo rodikliai ir stebėtojų demografiniai rodikliai, praleidžiate galimybes pakoreguoti savo strategiją. Suprasdami, kokio tipo turinys veikia geriausiai, galite patikslinti savo įrašus ir užtikrinti, kad jie pasiektų reikiamą auditoriją ir sudomintų jūsų norimą veiklą. Reguliariai peržiūrėkite savo analizę, kad neatsiliktumėte nuo tendencijų ir optimizuotumėte savo požiūrį.

To paties turinio naudojimas visose platformose

Kiekviena socialinės žiniasklaidos platforma skirta unikaliai auditorijai ir turinio stiliui, o tai reiškia, kad tiesiog kryžminis to paties turinio paskelbimas „Facebook“, „Instagram“ ir „TikTok“ neduos geriausių rezultatų. „Instagram“ yra labiau vizuali ir siekianti, „TikTok“ yra tik trumpos formos, linksmi vaizdo įrašai, o „Facebook“ daugiausia dėmesio skiria vaizdo ir rašytinio turinio deriniui. Pritaikius turinį, kad jis atitiktų konkrečią platformą, užtikrinama, kad pateisinsite auditorijos lūkesčius ir įtrauksite ją veiksmingiau.

Bendravimo su sekėjais nepaisymas

Daugelis prekių ženklų ir asmenų skelbia turinį, bet nesugeba bendrauti su savo sekėjais, o tai yra didelė klaida. Socialinė žiniasklaida yra skirta sąveikai, o ignoruojant komentarus, žinutes ar paminėjimus jūsų auditorija jaučiasi neįvertinta. Skirkite laiko atsakyti į komentarus, mėgti įrašus ir bendrauti su auditorija. Šis dvipusis bendravimas stiprina santykius ir skatina aktyvesnį įsitraukimą ateityje. Aktyvus įsitraukimas skatina lojalumą ir kuria bendruomenę aplink jūsų prekės ženklą ar profilį.

Išvada

Šių bendrų socialinės žiniasklaidos klaidų išvengimas gali labai pakeisti tai, kaip jūsų auditorija suvokia jūsų turinį ir su juo sąveikauja. Sutelkdami dėmesį į vertingo turinio kūrimą, analizės stebėjimą, įrašų pritaikymą kiekvienai platformai ir įtraukdami savo auditoriją galite žymiai padidinti savo įtraukimą į socialinę žiniasklaidą. Taikant patobulintą požiūrį, jūsų prekės ženklas ne tik augs, bet ir skatins gilesnį ryšį su jūsų sekėjais, todėl bus ilgalaikė sėkmė tokiose platformose kaip „Facebook“, „Instagram“ ir „TikTok“.

klaidų

Per didelis skelbimas, ypač prastos kokybės ar nesusijęs turinys, gali priblokšti jūsų sekėjus ir priversti juos atsiriboti. Užuot sutelkę dėmesį į kiekį, stenkitės skelbti vertingus įrašus, kurie sudomins jūsų auditoriją ir neleis jai nutildyti arba nebestebėti jūsų paskyros.

Kiekviena socialinės žiniasklaidos platforma turi savo auditoriją ir turinio stilių. Pavyzdžiui, „Instagram“ klesti dėl aukštos kokybės vaizdo, „TikTok“ – su trumpais, patraukliais vaizdo įrašais, o „Facebook“ – dėl subalansuoto žiniasklaidos ir rašytinio turinio derinio. Pritaikę savo įrašus, kad jie atitiktų konkrečias platformos stipriąsias puses, užtikrinsite, kad patrauksite auditorijos dėmesį ir paskatinsite įsitraukti.

Atsakydami į komentarus ir žinutes užmezgate stipresnį ryšį su auditorija, todėl jie jaučiasi vertinami. Ši sąveika skatina stebėtojus dažniau domėtis jūsų turiniu, stiprina lojalumą ir padeda kurti bendruomenę aplink jūsų prekės ženklą ar profilį.