Kas yra „Snapchat“ savininkas? Mastermind atidengimas

Sukurti 12 kovo, 2024
Kas yra „Snapchat“ savininkas

Kaip technologijų entuziastas ir aistringas socialinės žiniasklaidos platformų vartotojas, mane visada žavėjo istorijos, slypinčios už programų, kurios dominuoja mūsų ekranuose ir mūsų laikais. Tarp jų „Snapchat“ išsiskiria kaip ypač intriguojantis atvejis. Ši į vaizdus ir vaizdo įrašus orientuota programa patraukė milijonų žmonių dėmesį visame pasaulyje ir tapo pagrindine bendravimo ir dalijimosi akimirkomis būdo dalimi. Jos populiarumas akivaizdus iš to, kaip jis sklandžiai įsiliejo į kasdienę socialinę sąveiką, ypač tarp jaunesnių demografinių grupių. Platformos unikalus pardavimo pasiūlymas slypi trumpalaikiame turinyje – nuotraukose ir žinutėse, kurios dingsta po to, kai buvo peržiūrėtos, o tai padarė revoliuciją internetinio privatumo ir nepastovumo koncepcijoje skaitmeniniame amžiuje. „Snapchat“ patrauklumą taip pat lemia naujoviškos funkcijos, tokios kaip filtrai, objektyvai ir galimybė kurti trumpos formos turinį, vadinamą „Snaps“. Šiuos „Snaps“ galima sujungti ir sukurti „istorijas“, kurios tapo populiariu būdu, kuriuo vartotojai gali transliuoti savo kasdienį gyvenimą draugams ir pasekėjams. Programėlės sąsaja, pasižyminti paprastumu ir žaismingu dizainu, taip pat prisidėjo prie plataus jos naudojimo. Tačiau, be veidą keičiančių lęšių ir vaivorykštinių vėmimo filtrų, slypi ambicijų, naujovių ir verslo sumanumo istorija. Klausimas, kas yra „Snapchat“ savininkas, susijęs ne tik su pavadinimu, bet ir su supratimu apie viziją ir veržlumą, dėl kurio ši programėlė atsidūrė dėmesio centre.

„Snapchat“ ir jos įkūrėjų istorija

Snapchat, kaip ir daugelio puikių technologijų istorijų, atsiradimas prasidėjo universiteto bendrabučio kambaryje. Tai buvo trijų Stanfordo universiteto studentų: Evano Spiegelio, Bobby Murphy ir Reggie Browno idėja. 2011 metais jie užsimojo sukurti aplikaciją, kuri leistų vartotojams siųsti vaizdus, kurie po kelių sekundžių dingtų – ši koncepcija gimė iš diskusijų apie akimirkų nepastovumą ir norą turėti daugiau privatumo internete. Ši idėja buvo ryškus kontrastas su vyraujančiomis socialinės žiniasklaidos tendencijomis, kai įrašai liko internete neribotą laiką, todėl dažnai kilo susirūpinimas dėl skaitmeninių pėdsakų.

Trijulė dirbo kruopščiai: Spiegel tvarkė verslo ir produktų kūrimo aspektus, Murphy perėmė techninę pusę kaip programuotojas, o Brownas prisidėjo prie idėjos ir rinkodaros. Jie paleido programą pavadinimu „Picaboo“, kuri vėliau buvo pervadinta į „Snapchat“. Programėlės vartotojų skaičius sparčiai augo, patraukdamas investuotojų ir technologijų pramonės gigantų dėmesį. Išaugus „Snapchat“ populiarumui, augo ir statymai, ir neilgai trukus iškilo vidiniai nesutarimai dėl nuosavybės ir nuosavybės. Dėl šių nesutarimų kilo teisinė kova, ypač su Brownu, kuris teigė, kad buvo pašalintas iš bendrovės be teisingos kompensacijos už savo įnašus.

Ginčai dėl „Snapchat“ nuosavybės

Klausimas, kas yra „Snapchat“ savininkas, tapo visuomenės intrigų ir teisinio patikrinimo tema, kai Reggie Brownas 2013 m. padavė ieškinį prieš Spiegelį ir Murphy. Brownas teigė, kad jis buvo neteisingai pašalintas iš bendrovės ir kad jis turėjo teisę į akciją. „Snapchat“ vertės. Šis teisinis ginčas išryškino dažnai audringą technologijų startuolių pobūdį, kai pradiniai susitarimai gali įstrigti verslo augimo sudėtingose ir asmeninių konfliktų srityse. Galiausiai ieškinys buvo išspręstas be teismo, „Snapchat“ pripažino Browno indėlį kuriant programėlę, tačiau tikslios susitarimo sąlygos buvo konfidencialios.

Ginčai tuo nesibaigė. Snapchat ir toliau augant, jis pritraukė įsigijimo pasiūlymų iš kai kurių didžiausių technologijų pramonės vardų. Pranešama, kad 2013 m. „Facebook“ pasiūlė įsigyti „Snapchat“ už 3 milijardus dolerių, o pasiūlymo Spiegel ir Murphy atmetė. Šis sprendimas tuo metu buvo sutiktas skeptiškai, tačiau jis pabrėžė „Snapchat“ įkūrėjų pasitikėjimą savo platformos potencialu.

Atskleidžiamas „Snapchat“ kūrėjas

Taigi, kas yra „Snapchat“ savininkas? Sumanytojas, tapęs „Snapchat“ prekės ženklo sinonimu, yra ne kas kitas, o Evanas Spiegelis, generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų. „Spiegel“ buvo įmonės veidas, vedantis į įvairius augimo etapus, įskaitant prekės ženklo keitimą iš „Picaboo“ į „Snapchat“ ir evoliuciją nuo paprastos nuotraukų dalijimosi programėlės iki daugialypės socialinės žiniasklaidos platformos. Jo vizija apie privatesnę socialinio dalijimosi formą ne tik suformavo programos kūrimą, bet ir paveikė platesnę socialinės žiniasklaidos aplinką.

„Spiegel“ lyderystė pasižymėjo noru eksperimentuoti ir kurti naujoves. Jam vadovaujant, „Snapchat“ pristatė keletą pirmųjų tokio pobūdžio funkcijų, pavyzdžiui, „Stories“ formatą, kurį nuo to laiko priėmė daugybė kitų platformų. Jis taip pat prižiūrėjo strategines partnerystes ir įsigijimus, pvz., „Bitmoji“ patronuojančios įmonės „Bitstrips“ įsigijimą, kuri leido vartotojams kurti asmeninius avatarus. „Spiegel“ požiūris į „Snapchat“ valdymą buvo giriamas už išradingumą ir išnagrinėtas dėl rizikos, tačiau negalima paneigti jo pagrindinio vaidmens įmonės trajektorijoje.

„Snapchat“ savininko grynoji vertė

Kalbant apie Evaną Spiegelį, neįmanoma ignoruoti didžiulės finansinės sėkmės, kurią jis pasiekė per „Snapchat“. „Snapchat“ grynosios vertės savininkas buvo spekuliacijų ir susižavėjimo tema finansų ir technologijų bendruomenėse. Po pirminio „Snapchat“ viešo siūlymo (IPO) 2017 m. kovo mėn. „Spiegel“ grynoji vertė smarkiai išaugo. IPO metu akcijos kainavo 17 USD, todėl bendrovės rinkos vertinimas siekė apie 24 mlrd. „Spiegel“ akcijų paketas įmonėje kartu su akcijų apdovanojimais paskatino jį į jauniausių pasaulio milijardierių gretas.

Po IPO „Snapchat“ akcijų kaina svyravo, kaip įprasta technologijų įmonėse. Tačiau „Spiegel“ grynoji vertė išliko didelė, atspindinti tiek jo nuosavybės dalį „Snapchat“, tiek strateginius sprendimus diversifikuoti investicijas. Svarbu pažymėti, kad grynosios vertės vertinimai svyruoja atsižvelgiant į rinkos sąlygas, todėl bet koks konkretus nurodytas skaičius gali keistis. Nepaisant to, „Spiegel“ finansinė sėkmė liudija, kaip vertinga jo dalis įmonėje, kurią jis padėjo sukurti.

„Snapchat“ savininko įtaka platformos sėkmei

Negalima pervertinti Evano Spiegelio įtakos „Snapchat“ sėkmei. Jo vadovavimo stilius ir sprendimų priėmimas buvo labai svarbūs norint pereiti prie platformos konkurencijos iššūkių ir rinkos pokyčių. „Spiegel“ puikiai supranta „Snapchat“ vartotojų bazę, pirmenybę teikdama funkcijoms ir patobulinimams, kurie rezonuoja su daugiausia jauna programos auditorija. Pavyzdžiui, papildytos realybės (AR) objektyvų pristatymas programai suteikė žaismingo, interaktyvaus aspekto, kuris išskyrė ją iš konkurentų.

Be to, „Spiegel“ reikalavimas išlaikyti vartotojų privatumą buvo esminis „Snapchat“ tapatybės aspektas. Šiuo metu, kai susirūpinimas dėl duomenų privatumo yra visų laikų didžiausias, „Snapchat“ įsipareigojimas užtikrinti vartotojų konfidencialumą daugeliui vartotojų buvo pardavimo taškas. „Spiegel“ sprendimai, tokie kaip „Facebook“ įsigijimo pasiūlymo atmetimas, taip pat parodo jo ilgalaikę „Snapchat“ kaip nepriklausomo subjekto, turinčio nuolatinio augimo ir naujovių potencialą, viziją.

Kas yra „Snapchat 2“ savininkas

„Snapchat“ ateitis vadovaujant dabartiniam savininkui

Evanui Spiegeliui priklausant, „Snapchat“ ateitis atrodo daug žadanti ir sudėtinga. Socialinė žiniasklaida yra nuolat besikeičiantis kraštovaizdis, todėl „Snapchat“ turi toliau prisitaikyti ir kurti naujoves, kad išlaikytų savo aktualumą ir patrauklumą. „Spiegel“ parodė polinkį žvelgti į ateitį, kaip rodo „Snapchat“ įsiveržimas į AR technologiją su „Spectacles“ – nešiojamaisiais fotoaparato akiniais. Nors pirmoji „Spectacles“ iteracija sulaukė drungno atsako, vėlesnėse versijose buvo patobulinti, o tai rodo, kad „Snapchat“ yra įsipareigojusi tobulinti savo aparatinės įrangos ambicijas.

Be to, „Spiegel“ išreiškė susidomėjimą išplėsti „Snapchat“ funkcionalumą ne tik socialiniuose tinkluose, bet ir įsitraukti į tokias sritis kaip žaidimai ir originalaus turinio kūrimas. „Snapchat“ funkcija „Discover“, siūlanti turinį iš žiniasklaidos partnerių ir kūrėjų, tapo populiaria programėlės vieta tarp vartotojų, ieškančių pramogų ir naujienų. Kaip „Snapchat“ savininkui, „Spiegel“ gebėjimas numatyti ir išnaudoti tendencijas bus labai svarbus norint nukreipti platformą į ateitį, kurioje ji išliks reikšminga socialinės žiniasklaidos srities žaidėja.

Kitos „Snapchat“ savininko įmonės ir investicijos


Evano Spiegelio verslo interesai peržengia „Snapchat“ ribas. Jo verslumo dvasia paskatino investuoti į kitus sektorius ir įmones. Nors konkrečios jo investicijų portfelio detalės nėra viešai atskleidžiamos, žinoma, kad sėkmingi technologijų įkūrėjai, tokie kaip Spiegel, dažnai finansuoja rizikos veiksnius, remia startuolius ir novatoriškus projektus, atitinkančius jų interesus ir verslo sumanumą.

Be to, Spiegel ir jo žmona Miranda Kerr parodė įsipareigojimą filantropijai per įvairias labdaros iniciatyvas. Jų indėlis į meną, švietimą ir bendruomenės programas rodo platesnę gerovės ir sėkmės perspektyvą, pabrėžiant socialinę atsakomybę ir poveikį. Šios pastangos sukuria vaizdą apie „Snapchat“ savininką, kuris ne tik sutelkia dėmesį į savo pagrindinio verslo augimą, bet ir į savo išteklių panaudojimą teigiamam visuomenės indėliui.

Išvada

Išskirdami klausimą, kas yra „Snapchat“ savininkas, atskleidžiame pasakojimą, apimantį naujoves, ginčus ir ambicijas. Evanas Spiegelis, „Snapchat“ kūrėjas, iškilo kaip centrinė technologijų pramonės figūra, žinoma dėl savo strateginės vizijos ir noro mesti iššūkį socialinės žiniasklaidos normoms. Jo įtaka „Snapchat“ sėkmei yra neabejotina, o jo grynoji vertė atspindi apčiuopiamus jo pastangų rezultatus. Kai svarstome apie „Spiegel“ priklausančio „Snapchat“ ateitį, akivaizdu, kad platforma ir toliau vystysis, atsižvelgiant į jo įžvalgas ir vadovavimą.

„Snapchat“ ir jo nuosavybės istorija nėra tik pasakojimas apie įmonės akcijų paketą; tai priminimas apie idėjos galią ir poveikį, kurį ji gali turėti kartu su ryžtu ir įžvalgumu. Kai „Snapchat“ juda į priekį, jo vartotojai, investuotojai ir stebėtojai su susidomėjimu stebės, kaip „Spiegel“ kryptis naršys programoje per nuolat besikeičiančias technologijų ir socialinės sąveikos bangas.

„Snapchat“, dabar veikianti įmonės pavadinimu „Snap Inc.“, 2011 m. Santa Monikoje, Kalifornijoje, įkūrė Evanas Spiegelis, Bobby Murphy ir Reggie Brownas. Šiuo metu Evanas Spiegelis ir Bobby Murphy, bendrai įkūrėjai, bendrai valdo maždaug 95% bendrovės akcijų, o „Spiegel“ – 48%, o „Murphy“ – 47%.

Evanas Spiegelis atliko pagrindinį vaidmenį kuriant ir plėtojant „Snapchat“. 2011 m. balandžio mėn. jis pasiūlė programėlės su trumpalaikiais pranešimais koncepciją kaip gaminio dizaino klasės projektą. Vėliau tais pačiais metais jis bendradarbiavo su Bobby Murphy ir Reggie Brown, kad išleistų šios koncepcijos prototipą, iš pradžių pavadintą „Picaboo“, kuris galiausiai buvo pakeistas. kaip „Snapchat“. „Spiegel“ vadovavimas ir vizija padėjo formuoti programos evoliuciją ir jos iškilimą socialinės žiniasklaidos aplinkoje.

Be novatoriško darbo su „Snapchat“, Evanas Spiegelis ir Bobby Murphy padarė reikšmingą filantropinį indėlį. Jie įsipareigojo per ateinančius 15–20 metų paaukoti daugiau nei 13 000 000 A klasės paprastųjų akcijų akcijų meno, švietimo ir jaunimo ne pelno organizacijai, įkuriant Snap fondą. Jų misija per fondą yra „plėtoti kelius į kūrybinę ekonomiką nepakankamai atstovaujamam Los Andželo jaunimui“. Be to, jie parodė paramą bendruomenėms, nukentėjusioms nuo tokių įvykių kaip COVID-19 pandemija, paaukodami daug.