Vadovas, kaip užsidirbti pinigų „YouTube“.

Sukurti 4 kovo, 2024
užsidirbti pinigų „YouTube“.

Kai pirmą kartą svarsčiau idėją užsidirbti pajamų „YouTube“, mane sužavėjo, atrodo, begalinės platformos siūlomos galimybės. „YouTube“ ne tik tapo pagrindine pramogų ir švietimo dalimi, bet ir pelninga sritis turinio kūrėjams visame pasaulyje. Mano pradinis įsiveržimas į „YouTube“ kraštovaizdį buvo kupinas smalsumo ir šiek tiek skepticizmo. Ar tikrai galėčiau savo aistrą kurti vaizdo įrašus paversti apčiuopiamu pajamų šaltiniu? Kai gilinausi į „YouTube“ pasaulį, supratau, kad laikantis tinkamo požiūrio, atsidavimo ir strategijų atsakymas buvo tvirtas „taip“. Uždirbti pinigų „YouTube“ reiškia ne tik paspausti „įkėlimą“ ir laukti, kol įplauks doleriai. Tam reikia suprasti platformą, pažinti savo auditoriją ir pasinaudoti įvairiomis pajamų gavimo galimybėmis. Nuo pajamų iš reklamos iki remiamo turinio – potencialą uždirbti riboja tik žmogaus kūrybiškumas ir pastangos. Šiame vadove pasidalinsiu savo kelione ir įžvalgomis, kaip užsidirbti pinigų „YouTube“, pradedant pajamų gavimo pagrindais ir baigiant strategijomis, kurios gali padidinti jūsų peržiūrų skaičių ir prenumeratorių skaičių. Prieš gilinantis į specifiką, labai svarbu pažymėti, kad „YouTube“ nėra greito praturtėjimo schema. Norint sukurti kanalą, sukurti kokybišką turinį ir pritraukti ištikimą auditoriją, reikia laiko. Tačiau būdamas atkaklus ir vadovaudamasis tinkamais nurodymais, sužinojau, kad „YouTube“ galėtų būti tvarus pajamų šaltinis. Panagrinėkime, kaip galite padaryti tą patį.

Kaip veikia „YouTube“ pajamų gavimas

„YouTube“ pajamų gavimo sistemos supratimas buvo pirmasis žingsnis mano kelyje. „YouTube“ siūlo turinio kūrėjams kelis būdus užsidirbti pinigų, ypač naudojant „YouTube“ partnerių programą (YPP). YPP leidžia kūrėjams gauti pajamų iš savo vaizdo įrašų naudojant skelbimus, narystes kanale, super pokalbius ir kt. Tačiau norint dalyvauti programoje, reikia atitikti tam tikrus kriterijus, įskaitant minimalų prenumeratorių skaičių ir žiūrėjimo valandas.

Pagrindinis daugelio „YouTube“ naudotojų pajamų šaltinis yra pajamos iš skelbimų. Kai kanale įgalinate pajamų gavimą, „YouTube“ į jūsų vaizdo įrašus įdeda skelbimus ir jūs gaunate dalį pajamų, gautų iš šių skelbimų. Šios pajamos priklauso nuo kelių veiksnių, pvz., vaizdo įrašų peržiūrų skaičiaus, jų susitraukimo ir jūsų auditorijos demografinių rodiklių. Reklamuotojai yra pasirengę mokėti daugiau, kad būtų nukreipti į tam tikras auditorijas, o tai gali turėti įtakos jūsų uždirbimui iš skelbimų pajamų.

Kitas svarbus pajamų gavimo iš „YouTube“ aspektas yra kuriamo turinio tipas. „YouTube“ taiko griežtas gaires dėl turinio, kuris laikomas „tinkamu reklamuotojams“. Vaizdo įrašai, kurie neatitinka šių gairių, gali būti panaikinti arba gauti mažiau pajamų iš skelbimų. Todėl svarbu kurti turinį, kuris ne tik įtrauktų, bet ir atitiktų „YouTube“ pajamų gavimo politiką. Kai sužinojau daugiau apie šias subtilybes, supratau, kad sėkmingam „YouTube“ kanalui reikalingas strateginis požiūris į turinio kūrimą ir auditorijos įtraukimą.

Kiek peržiūrų ir prenumeratorių reikia norint užsidirbti pinigų „YouTube“?

Vienas iš dažniausiai pasitaikančių klausimų, su kuriais susidūriau savo kelionėje, buvo: „Kiek peržiūrų „YouTube“, kad užsidirbčiau pinigų? Atsakymas nėra aiškus, nes pajamos iš peržiūrų gali labai skirtis. Tačiau apskritai daugiau peržiūrų reiškia didesnį potencialų uždarbį. „YouTube“ partnerių programa reikalauja, kad kūrėjai turėtų bent 1 000 prenumeratorių ir mažiausiai 4 000 žiūrėjimo valandų per pastaruosius 12 mėnesių, kad galėtų uždirbti iš skelbimų.

Kalbant apie klausimą „Kiek prenumeratorių reikia norint užsidirbti pinigų „YouTube“? taikoma ta pati riba. Turėdami 1 000 prenumeratorių, galite prisijungti prie YPP ir pradėti gauti pajamų iš savo vaizdo įrašų. Tačiau svarbu ne tik pasiekti šiuos skaičius. Įsipareigojimas, pvz., mygtukai patinka, komentarai ir dalijimasis, taip pat vaidina svarbų vaidmenį didinant jūsų uždarbio galimybes. Reklamuotojai teikia pirmenybę kanalams, kurių įsitraukimo rodikliai yra dideli, nes tai rodo aktyvią ir investuojančią auditoriją.

Sąvoka „kiek „YouTube“ prenumeratorių užsidirbti pinigų“ yra šiek tiek klaidinanti, nes vien prenumeratoriai negeneruoja pajamų. Tai didelės prenumeratorių bazės ir pastovaus žiūrimumo derinys, suteikiantis galimybių užsidirbti pinigų. Kuo daugiau prenumeratorių turėsite, tuo didesnė tikimybė, kad sulauksite daugiau peržiūrų, o tai padidins pajamas iš skelbimų ir kitas pajamų gavimo galimybes. Didelės ir atsidavusių prenumeratorių bazės sukūrimas yra būtinas ilgalaikei finansinei sėkmei „YouTube“.

Strategijos, kaip padidinti peržiūrų skaičių ir prenumeratorių skaičių

Kad padidinčiau savo kanalo uždarbio galimybes, turėjau įgyvendinti strategijas, kaip padidinti peržiūrų skaičių ir prenumeratorių skaičių. Pirmoji strategija, į kurią sutelkiau dėmesį, buvo aukštos kokybės, įtraukiančio turinio kūrimas. Atrodo, kad tai niekam tikęs, bet tai yra bet kurio sėkmingo „YouTube“ kanalo pagrindas. Investavau į geresnę įrangą, išmokau vaizdo redagavimo technikų ir tyrinėjau temas, kurios patiko mano tikslinei auditorijai. Nuolat teikdamas vertę ir pramogas, pradėjau matyti tiek peržiūrų, tiek abonentų skaičiaus augimą.

Kita veiksminga strategija yra vaizdo įrašų pavadinimų, aprašymų ir žymų optimizavimas, kad paieškos sistemos būtų matomos. „YouTube“ yra antras pagal dydį paieškos variklis pasaulyje, todėl labai svarbu optimizuoti mano turinį, kad jį būtų galima rasti. Savo pavadinimuose ir aprašuose naudojau atitinkamus raktinius žodžius, sukūriau patrauklias miniatiūras ir naudojau žymas, kurios padėjo mano vaizdo įrašams pasirodyti paieškos rezultatuose ir rekomenduojamose vaizdo įrašų skiltyse. SEO atliko svarbų vaidmenį pritraukiant naujų žiūrovų, kurie vėliau galėjo tapti prenumeratoriais.

Bendradarbiavimas su kitais „YouTube“ naudotojais taip pat padėjo padidinti mano žiūrimumą ir prenumeratorių skaičių. Bendradarbiaudamas su savo nišoje esančiais kūrėjais, prisidėjau prie jų auditorijos ir sužinojau potencialių prenumeratorių. Be to, bendraudamas su savo žiūrinčiaisiais komentarais ir bendruomenės įrašais sukūrė bendruomenės jausmą mano kanale, skatindamas žiūrinčiuosius užsiprenumeruoti ir pasilikti, kad gautų daugiau turinio. Šios strategijos, be kita ko, paskatino mano kanalo augimą ir dėl to mano pajamas.

Įvairūs būdai užsidirbti pinigų „YouTube“.

„YouTube“ pajamų gavimas neapsiriboja pajamomis iš skelbimų. Platformoje yra daugybė būdų, kaip įvairinti pajamų srautus. Vienas iš tokių būdų yra narystė kanale, kai prenumeratoriai moka mėnesinį mokestį už prieigą prie išskirtinio turinio, ženklelių ir kitų privilegijų. Šios pasikartojančios pajamos gali būti stabilus pajamų šaltinis, ypač kanalams, turintiems tam skirtą gerbėjų bazę.

Filialų rinkodara yra dar vienas būdas užsidirbti pinigų „YouTube“. Reklamuodamas produktus ar paslaugas ir įtraukdamas filialų nuorodas į vaizdo įrašų aprašymus, uždirbau komisinį atlyginimą už kiekvieną pardavimą naudojant mano nuorodas. Šis metodas gerai veikia, kai produktai atitinka mano turinį ir auditorijos interesus, užtikrinant autentiškumą ir pasitikėjimą.

Prekyba taip pat yra pelningas pasirinkimas YouTube naudotojams, turintiems tvirtą prekės ženklo tapatybę. Firminių prekių, tokių kaip drabužiai, aksesuarai ar skaitmeniniai produktai, pardavimas gali žymiai padidinti pajamas. Įkūrus internetinę parduotuvę ir reklamuojant savo prekes vaizdo įrašuose, galėjau prisiliesti prie savo auditorijos lojalumo ir paversti tai pelninga įmone.

Kaip užsidirbti pinigų „YouTube“ nekuriant vaizdo įrašų

Keista, bet galima išmokti užsidirbti pinigų „YouTube“ nekuriant vaizdo įrašų. Vienas iš būdų yra kuruoti turinį. Tai apima grojaraščių arba esamų „YouTube“ vaizdo įrašų rinkinių kūrimą (su leidimu) ir pajamų gavimą iš jų. Tačiau šis metodas reikalauja atidžiai laikytis autorių teisių įstatymų, kad būtų išvengta teisinių problemų.

Kitas būdas – tapti „YouTube“ kanalo valdytoju kitiems kūrėjams. Daugeliui sėkmingų „YouTube“ naudotojų reikia pagalbos tvarkant savo kanalus – nuo turinio optimizavimo SEO iki rėmimo ir el. laiškų tvarkymo. Siūlydamas šias paslaugas galėčiau užsidirbti pajamų iš „YouTube“ nekurdamas savo vaizdo įrašų.

Be to, „YouTube“ „Super Chat“ ir „Super Stickers“ funkcijos leidžia žiūrovams mokėti už tai, kad paryškintų savo pranešimus tiesioginių srautų metu, net jei aš neperduodu srautą. Jei turiu populiarią „YouTube“ bendruomenę ar forumą, tiesioginių klausimų ir atsakymų sesijų ir diskusijų rengimas gali gauti pajamų naudojant šias funkcijas, nereikalaujant tradicinio vaizdo įrašo turinio.

užsidirbti pinigų „YouTube“ 2

Patarimai, kaip sėkmingai gauti pajamų iš „YouTube“.

Norint gauti pajamų iš „YouTube“, reikia daugiau nei tik suprasti įvairius pajamų srautus. Tai yra strateginio ir nuoseklaus požiūrio į turinio kūrimą ir bendruomenės įtraukimą taikymas. Vienas man pasitarnavęs patarimas – visada būti informuotam apie „YouTube“ algoritmo pakeitimus ir pajamų gavimo politiką. Stebėdamas šiuos atnaujinimus galėjau pritaikyti savo strategiją ir laikytis reikalavimų, užtikrindamas pastovų pajamų srautą.

Kitas svarbus patarimas – analizuoti ir suprasti savo auditoriją. Naudodamas „YouTube“ analizės įrankius gavau įžvalgų, kas yra mano žiūrovai, koks turinys jiems patinka ir kada jie yra aktyviausi. Šie duomenys padėjo man pritaikyti turinį ir paskelbimo tvarkaraštį, kad padidinčiau įtraukimą ir pasiekiamumą.

Galiausiai niekada nenuvertinkite raginimo veikti (CTA) galios. Skatinant žiūrinčiuosius pamėgti mano vaizdo įrašus, užsiprenumeruoti ir bendrinti mano vaizdo įrašus, galima žymiai padidinti matomumą ir augimą. Stiprus raginimas veikti gali skirtis tarp žiūrinčiojo ir išeinančio arba lojalaus mano kanalo prenumeratoriaus ir propaguotojo.

„YouTube“ pajamų gavimo atvejų analizė

Norint iš tikrųjų suvokti „YouTube“ pajamų gavimo potencialą, naudinga išnagrinėti realias sėkmės istorijas. Išstudijavau keletą „YouTube“ naudotojų, kurie savo kanalus pavertė pelningu verslu, atvejų. Šie kūrėjai yra iš įvairių sluoksnių ir nišų, tačiau juos sieja bendri bruožai, tokie kaip nuoseklumas, gebėjimas prisitaikyti ir gilus savo auditorijos supratimas.

Vienas konkretus atvejo tyrimas, kuris mane įkvėpė, buvo „YouTube“ naudotojas, pradėjęs nuo paprastų vaizdo įrašų tam tikroje nišoje. Sutelkdami dėmesį į kokybišką turinį ir SEO, per porą metų jų abonentų skaičius išaugo iki daugiau nei milijono. Jie diversifikavo savo pajamas naudodamiesi pajamomis iš skelbimų, rėmimu ir prekėmis, galiausiai paversdami savo „YouTube“ kanalą visu etatu.

Kitas atvejo tyrimas pabrėžė kūrėją, kuris pasinaudojo virusinio turinio galia. Kurdami vaizdo įrašus, kuriuose atsižvelgiama į dabartines tendencijas, ir pasitelkę socialinę žiniasklaidą reklamai, jie sulaukė milijonų peržiūrų ir prenumeratorių antplūdžio. Šis didesnis matomumas pritraukė prekinių ženklų pasiūlymus ir atvėrė galimybes mokamiems kalbėjimo užsiėmimams ir konsultacijoms.

Šie atvejų tyrimai rodo, kad taikant tinkamą požiūrį, pajamų gavimas iš „YouTube“ gali būti perspektyvus ir naudingas darbas. Jie primena, kad sėkmę platformoje galima pasiekti sunkiai dirbant ir naudojant protingas strategijas.

„YouTube“ pajamų gavimo įrankiai ir ištekliai

Kad padidinčiau savo „YouTube“ pajamas, panaudojau įvairius įrankius ir išteklius, skirtus kanalo našumui optimizuoti. „TubeBuddy“ ir „VidIQ“ yra du populiarūs naršyklės plėtiniai, suteikiantys vertingų įžvalgų apie SEO, siūlomas žymas ir geriausią paskelbimo laiką. Šie įrankiai padėjo man optimizuoti vaizdo įrašus, kad būtų geresnis paieškos matomumas ir įtraukimas.

Pačios „YouTube“ kūrėjų akademija yra neįkainojamas šaltinis norint sužinoti apie pajamų gavimo strategijas, turinio kūrimą ir kanalo plėtrą. Akademijos teikiamos pamokos ir vadovėliai padėjo patobulinti mano požiūrį į pajamų gavimą iš „YouTube“.

Be to, socialinės žiniasklaidos valdymo įrankiai, tokie kaip „Hootsuite“ ir „Buffer“, leido man planuoti įrašus ir stebėti dalyvavimą įvairiose platformose, taip padidinant mano turinio pasiekiamumą. Bendravimas su kitais kūrėjais ir prisijungimas prie „YouTube“ bendruomenių taip pat suteikė paramą ir įžvalgas apie geriausią pajamų gavimo praktiką.

Išvada

Mokymasis užsidirbti pinigų „YouTube“ buvo naudinga kelionė, kupina iššūkių ir pergalių. Nuo pajamų gavimo pagrindų supratimo iki pažangių strategijų įgyvendinimo – platformoje galima užsidirbti labai daug. Atminkite, kad sėkmė „YouTube“ matuojama ne tik peržiūrų ar prenumeratorių skaičiumi, bet ir ryšio su auditorija užmezgimo kokybe.

Nesvarbu, ar tik pradedate veiklą, ar norite patobulinti esamą kanalą, tikiuosi, kad šis vadovas suteikė jums vertingų įžvalgų ir įkvėpimo. Turėdami atsidavimą, kūrybiškumą ir tinkamus įrankius, jūs taip pat galite paversti savo „YouTube“ kanalą pelninga įmone. Toliau mokykitės, prisitaikykite ir augkite, ir pamatysite, kad „YouTube“ galimybės yra neribotos, kaip ir jūsų vaizduotė.

„YouTube“ naudotojai uždirba pinigų naudodami įvairias pajamų gavimo strategijas, įskaitant:

  • Pajamos iš skelbimų: „YouTube“ partnerių programa leidžia kūrėjams užsidirbti pinigų iš skelbimų, rodomų jų vaizdo įrašuose.
  • Kūrėjai gauna dalį pajamų, gautų iš šių skelbimų, atsižvelgdami į tokius veiksnius kaip vaizdo įrašų peržiūros, įtraukimas į skelbimus ir auditorijos demografiniai rodikliai.
  • Rėmimas ir prekių ženklų pasiūlymai: daugelis „YouTube“ naudotojų bendradarbiauja su prekių ženklais, norėdami reklamuoti savo produktus ar paslaugas savo vaizdo įrašuose. Šis rėmimas ir prekių ženklų pasiūlymai gali suteikti kūrėjams papildomų pajamų galimybių, ypač jei jie turi didelę ir įsitraukusią auditoriją.
  • Partnerių rinkodara: „YouTube“ naudotojai gali uždirbti komisinius reklamuodami produktus ar paslaugas naudodami filialų nuorodas savo vaizdo įrašų aprašymuose. Kai žiūrintieji perka naudodami šias nuorodas, „YouTube“ naudotojas gauna tam tikrą pardavimo procentą.
  • Prekių pardavimas: kai kurie „YouTube“ naudotojai savo auditorijai parduoda firmines prekes, pvz., drabužius, aksesuarus ar skaitmeninius produktus. Tai gali būti pelningas pajamų šaltinis, ypač kūrėjams, turintiems tam skirtą gerbėjų bazę.

Norėdami gauti pajamų iš „YouTube“ kanalo per Partnerių programą ir pradėti uždirbti pajamų iš skelbimų, turite atitikti tam tikrus „YouTube“ nustatytus tinkamumo reikalavimus. Nuo 2022 m. šie reikalavimai apima:

  • Turite bent 1 000 savo kanalo prenumeratorių.
  • Per pastaruosius 12 mėnesių sukaupta 4 000 žiūrėjimo valandų. Kai pasieksite šiuos slenksčius ir laikysitės „YouTube“ politikos ir gairių, galėsite pateikti paraišką dėl pajamų gavimo ir pradėti uždirbti pinigų iš jūsų vaizdo įrašuose rodomų skelbimų.

Taip, be pajamų iš skelbimų yra keletas alternatyvių būdų užsidirbti pinigų „YouTube“. Jie apima:

  • Tiesioginis rėmimas: galite tiesiogiai bendradarbiauti su prekių ženklais kurdami remiamą turinį arba už tam tikrą mokestį integruoti jų produktus / paslaugas į savo vaizdo įrašus.
  • Produktų ar paslaugų pardavimas: galite parduoti savo prekes, skaitmeninius produktus (pvz., el. knygas, internetinius kursus) arba paslaugas (pvz., konsultacijas, mokymus) savo auditorijai.
  • Sutelktinis finansavimas: tokios platformos kaip Patreon leidžia gerbėjams palaikyti kūrėjus prenumeruojant išskirtinį turinį arba aukojant mainais į privilegijas ar atlygį.
  • Turinio licencijavimas: galite licencijuoti savo vaizdo įrašus žiniasklaidos priemonėms, gamybos įmonėms ar kitiems kūrėjams, kad jie būtų naudojami jų projektuose mainais už licencijos mokesčius ar honorarus.
  • Tiesioginis srautas: galite gauti pajamų iš tiesioginių srautų naudodami tokias funkcijas kaip „Super Chat“ (kurioje žiūrintieji gali mokėti, kad paryškintų savo pranešimus) arba kanalo narystė (kai žiūrintieji moka mėnesinį mokestį už prieigą prie išskirtinių privilegijų).